poniedziałek, 10 września 2018

Maraton Rowerowy 2019 - kolejne zadania

Ostatnio tempo prac nie co zwolniło.

  • Jest działająca rejestracja (brak walidacji dwóch list oraz regulaminu , to jeszcze do poprawki), można się rejestrować testowo,  czekam tylko na zatwierdzenie przez komandora regulaminu 2019 co trwa już długo, a bez tego rejestracja jest niemożliwa.
  • Lista zarejestrowanych działa, filtry paging również
  • Nowe menu chociaż ubogie to jednak coś tam widać.
  • stara strona już tylko jako historia,
Zmiany w regulaminie
  • 200 km ma zmniejszony limit do 8 godzin i tym samym startuje godzinę później,
  • ceny wszystkich dystansów zwiększone o 10 zł z wyjątkiem 50 km gdzie 10 zł w dół,
  • 150 km limit 7 godzin 30 minut, dystans ten wchodzi do maratonu na stałe
Co teraz?
Pracy jeszcze dużo przede mną, najważniejsze to:
  • Zrobienie logowania do panelu administracyjnego (dawno tego nie robiłem, właściwie nigdy takiego porządnego),
  • Zrobienie samego panelu w którym będzie start zawodników,  zarządzenie danymi (opłata, przydzielenie numeru startowego, wpisanie do list startowych, wydruk listy, wydruk wyniku)
  • program do odczytu z czytnika, tu mam myśl żeby to na androidzie zrobić ale to jest na razie taki pomysł, człowiekiem leniwym jestem więc może mi się nie chcieć (ale coś nowego było by fajne noooooo).
  • Trzeba też pomyśleć nad rejestracją biurze zawodów.
Sporo tego dużo pracy przede mną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 Po wielu miesiącach przerwy Czteroletnim exodusie do bloga ismartdev, który zdechł w zeszłym roku w listopadzie, na powrót wstąpiłem w ten ...